'Cause I'm on my way home..

Kanske är på tiden snart att börja bestämma sig om ikväll. Jag känner mig sjukt opepp.. Men blir kanske bättre när man börjar göra sig iordning. får lyssna på lite bra musik på datorn sen så blir det nog bra. Har precis ätit tusen köttbullar, känns det som. Eftersom jag inte äter sill eller något annat skumt så stekte mamma en massa köttbullar till mig. Så det var vad jag åkt, och tre små tomater och två mackor. Jag är proppmätt.. Jag började fundera på om jag ätit någon frukost, men det måste jag gjort.

Mina tänkar är allt som oftast hos musiken just nu. Sitter och nynnar på Bryan Adams låtar, eftersom all min musik ligger på min hårddisk så kan jag inte lyssna på något just nu. Får nöja mig med lite youtube.

Det är lördag idag, jag måste börja bestämma mig för när jag ska åka tillbaka till jönköping också. Troligtvis blir det på måndag. Har för mig att jag har lektion på tisdag..

Nevermind, ska återgå till att sitta och göra ingenting.
PANG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0