baby, I know I'm not alone

Mams och paps har precis åkt hem och jag sitter och kollar videos på youtube samtidigt som jag kollar på Fight Club på femman.

Det blev mat på Jensens, och riktigt gott var det, jag insåg att mitt magont berodde på att jag inte hade ätit ordentligt på ett par dagar. Gott var det, och jag fick en våffla också (:
Sen åkte vi till Taberg och kollade på utsikten, det var väldigt vackert och väldigt skönt att åka runt i mörkret med bilen, var så länge sen jag gjorde det. I bilen lyssnade vi på Bruce Springsteens nya skiva, och den var riktigt bra. Gillade den skarpt! Jag fastnade speciellt för första låten: Outlaw Pete. Jag älskar verkligen Bruces röst. Har alltid gillat denna typ av röst, lite hesare än vanligt. Bills underbara röst är en fin kontast till vad jag brukar lyssna på (:

Min farbror skickade två låtar till mig förut. Let's work together och Route 66. Han sjunger, pappa spelar gitarr och mina andra farbröder spelar bas och trummor, och pappas kusin spelar gitarr och munspel. Dom låter faktiskt riktigt, riktigt bra. Ska försöka att lägga upp klippen någon gång. Jag ska nog göra en hemsida till dom också, vore ju superkul (:

Nu ska jag pyssla lite i Photoshop och Word. Får se vad jag hittar på. Jag kan meddela att en ny design säkert kommer att dyka upp snart. Jag trivs inte med denna jag har, den är inte alls jag.

U2's senaste album var ingen kioskvältare, men lyssna på Moment of Surrender och I'll go crazy if I don't go crazy tonight.
It's not a hill it's a mountain
As you start out the climb
Do you believe me or are you doubtin?
We're gonna make it all the way to the light
But I know I'll go crazy if I don't go crazy tonight

Edit: Okej, ju mer man lyssnar på U2s album desto bättre blir det. Ville bara säga det.

Kommentarer
Postat av: Karrow

Svar: Det ska du absolut göra! :)

Tacktack, detsamma. ^^

2009-04-04 @ 00:30:51
URL: http://captainkarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0