"You're the sun, Tom. You shine on me every day"

Jag satte mig här för att skriva ett jätte intressant inlägg om någonting jätte intressant. När jag väl loggat in och skapat ett nytt inlägg så kommer jag inte alls ihåg vad det var jag skulle skriva. Det står helt still i huvudet. Ja, ja.

Jag har laddat ner de första avsnitten av Beverly Hills 90210, jag var besatt av den serien när jag var liten. Jag måste bara se om denna fantastiska serie. Dylan har jag alltid haft en crush på. Jag upptäckte precis att det finns 10 säsonger (!) av den serien, så jag har att göra ett tag. Jag kommer antagligen att tröttna efter två säsonger.

Oh, I skolan så fick vi en ganska kul uppgift på Skisstekniklektionen. Vi ska skissa en mobilannons. Det bör vara minst en människa med i bilden, och självklart en mobil. Jag insåg snabbt att min fantasi = 0, men jag ska lösa det här på något sätt. Jag har två ideér. Det blir nog bra.

Nu ska jag äta klyftpotatis. Mumma!
/S.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag vet! Visst är han helt bedårande!

Gud va snäll du är! Det är klart att jag länkar till dig!

Du får säga till vad du behöver och vad jag ska göra. När kan du typ göra den?

2008-09-15 @ 20:18:07
URL: http://klatsch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0