Seg söndag - som vanligt.

Jag har ännu inte gjort någonting vettigt idag, och det känns sådär.
Igår var jag på stan och köpte Amy MacDonalds skiva. Jag älskar verkligen den. Man blir så glad av henne. Hon är guld värd. Dessutom köpte jag Sims2. Jag har ju bara första spelet så det är inte så där jätte roligt ännu, men jag ska fixa tilläggs spelen snart tänkte jag (: Har suttit framför det i fyra timmar nu. Har lyssnat igenom Tokio Hotels skivor samt Amy Macdonalds skiva. När jag startade om skivan i stereon för tredje gången insåg jag att jag måste ta en paus.

Så jag beslutade för att pyssla lite med bloggen istället. Resultatet ser ni framför er. Inte så jätte avancerat, men det blev ändå ganska okej tycker jag. Får se när jag gör om den nästa gång. Lyssnar på Tokio Hotel just nu. Har spelningslistan på random så att den blandar låtar. Just nu är det Beichte. Också en av mina favoriter.

Nu ska jag äta, har inte gjort det idag. Om man inte räknar det ton godis jag åt förut.
Måste byta tid hos Anon också. Skulle dit på tisdag, men jag kan nog inte det p.g.a matten.

Fan! Den skulle jag gjort idag också.. jaja, gör den kanske senare.

Küss

Kommentarer
Postat av: martin

Godis är gott och min blogg är online! :)

2008-09-07 @ 19:04:09
URL: http://blogg.boeckling.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0