Shutdown

Mor och far är hemma i sverige nu. men har väl sisådär fyra timmars bilresa till innan dom är hemma. Dom verkade haft det jätte bra, och det var nog bra för dom att komma iväg lite.

"Jag hittade en almenacka där nere med Tokio Hotel"
"Jasså? Var den fin?"
"Dom ser lite plastiga ut, tycker du inte det?"
"Ptja, det gör väl dom flesta när dom blir retuscherade?"
"Sångaren har ett väldigt speciellt utseende"
"Ja, han är väldigt snygg"
"Mjo, jag vet att du tycker det. Men ibland kan jag inte skilja på om det är en kille eller en tjej när jag ser vissa bilder"
Suck



Nu säger jag och min dator hejdå för idag. Ska upp tidigt imorrn. 8.45, kan bli kämpigt.
Ska göra lite situps nu, det var ett tag sedan nu.

En resa till Nya Zeeland vore inte fel.
Küss

Kommentarer
Postat av: Ebba

Gud va kul att du hör av dig! Jag är helt klart på med det här med design. Vore jätteroligt. Vad skulle du vilja ha för det eller gör du det for free?

Puss!<3

2008-09-15 @ 17:40:25
URL: http://klatsch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0