Lidköping is the shit.

Satan i gatan vad trött jag har varit idag, jag vet inte hur det kommer sig. Matten var sjukt seg, men föreläsningen gick skapligt fort. Och vi var rätt så duktiga idag på våran räknetimme. Det gick relativt smärtfritt och alla förstod faktiskt hur man skulle göra. Det är ett mirakel.

Sitter och väntar på bussen som går om 45 minuter. Ska åka hem nu, och självklart planerar mina vänner här en fest - just denna helgen. Suck och muck. Men, jag kommer att ha det minst lika kul hemma. Fick just reda på att mor och far ska till Oslo imorrn (satan vad dom flänger). Vad dom ska göra där har jag inte riktigt kommit underfund med ännu.
Idag ska jag få kela med min pissenissekissemisse.


Zelda är sötast i hela världen.


Har just sett Tokio Hotel TV Episode 44. Ingen jätte rolig episod direkt, men dom är ju så fruktansvärt söta att man får hål i tänderna..
Sitter och lyssnar på underbara Live versionen av Wo sind eure hände. Har någon det klippet på datorn så får ni gärna meddela mig, skulle gärna vilja ha det min sandisk (:

Neh, nu ska jag väl börja packa eller något. Som den sanna tidsoptemist som jag är så kommer det bli jätte stressigt om ungefär tjugo minuter.
Ha en bra helg, det ska jag ha.

Och skriv många blogginlägg så att jag har att göra när jag kommer hem på söndag.
Küss

Kommentarer
Postat av: agnes

Supersöt katt! :)

2008-09-21 @ 23:50:35
URL: http://elvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0