Kom igen..


Den här dagen har varit sjukt äckligt ovärd. Vi skulle hålla föredrag på fem minuter idag. Jag hade inte gjort något föredrag (missuppfattning - så klart), och jag har noll idéer på vad det ska handla om. Anna hade bokat ett tåg hem vid fem, och vi hade lektion vid ett. Vi gick ifrån lektionen kvart över och satte oss i skolbiblioteket. Sen gick vi på stan - igen. Sen stack vi hem till mig och åt ett ton marängsviss. Fy fan vad gott det var och jag är fortfarande proppmätt!

Jag har fastnat framför Made! - Igen. Det är fortfarande inte bra, och jag funderar på att gå ut och gå istället. Måste ladda min mp3 fullt först. Imorn ska jag iväg en sväng. Min telefon är äntligen lagad (hoppas jag!) och jag ska hem och hämta ut den. Plus att jag ska vara ett duktigt barnbarn och hälsa på min mormor, samt träffa min kusin Elin. Alex och Anna har båda åkt hem i helgen så jag tänkte passa på att göra det samma. Även om det bara blir en blixtvisit med tanke på att mamma och pappa är i ITALIEN.

Oh, vi ska åka till Köpenhamn snart och kolla på en utsällning med döda människor! Fattar ni vad intressant? Det är en kille som har sparat hud och grejer från döda människor och byggt upp nya för att visa oss hur människans kropp ser ut och fungerar. Sjukt spännande. Här är den officiella sidan och jag längtar verkligen dit. Sjukt intressant.

Jag har varit helt seg idag också. Jag vet inte varför. Jag färgade håret mörkt igår och jag har utslag på halsen och på tinningarna. Jag har blivit allergisk på riktigt mot den jävla färgen. Så hädanefter ska jag färga det hos frisörer. De borde kunna anpassa färger lite så att jag inte får utslag.

I natt kliade min hårbotten så mycket att jag vaknade skit tidigt och var tvungen att gå ut och gå för att inte bli galen.

Min kväll kommer att se ut så här:
20.00 Top Model och Idol 2008
21.00 Heroes och Vem kan slå Filip och Fredrik

Sorgligt.

Kommentarer
Postat av: Ulf

Köpenhamn är trevligt, även om det där med döda människor inte låter som något för mig :). Du är välkommen till Helsingborg om du får tid över...

2008-09-11 @ 20:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0