Illustrator.

Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta men jag hatar bill kaulitz! Har ni försökt att rita av honom i illustrator? Gör det, han är sjukt jobbig. Hans hår vill jag bara spy på, och jackan och hans halsband ska vi inte ens tala om :D

Ha! Vi har börjat med illustrator idag och det är SJUKT KUL! Bland dom roligaste programmen jag någonsin har jobbat i. Det är första gången jag ritar i illustrator och jag är väldigt nöjd med min bild. Vi ska rita porträtt och jag ritar av Bill (surprise!). Så här ser det ut just nu;



Jackan kan som sagt bara gå och dö, och likaså hans näsa. Jag sparar det jobbigaste till sist. Men nu har ni fått ett litet smakprov i alla fall, jag är som sagt sjukt nöjd med tanke på att det är första gången jag ritar i illustrator. Har suttit här sen kvart i ett och jag funderar på att lägga av snart. Mina ögon svider. Men jag kan ju inte sluta nu när det går så bra (:

Küss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä men gud, vilken snyggis Bill jag ser=) Du e ju duktig!

2008-09-23 @ 11:06:32
Postat av: Tess

Oj glömde skriva vem jag e=)



// Therese

2008-09-23 @ 11:07:18
URL: http://theressee.blogg.se/
Postat av: MIRRE

HAHA, don't you dare say you hate B.K! xp

2008-09-25 @ 10:37:20
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0