I Got Chains - Chains Around My Feet

Jag är så himla trött! Klev upp åtta i morse och har svirat omkring i halva stan. Kom hem runt fem, funderar på att sova, men då kommer jag inte kunna sova inatt. Har jätte ont i huvudet, och dessutom har jag jätte tråkigt..
Igår trodde jag att jag skulle dö när jag åkte bussen hem. Han körde värre än dom flesta. Fort och jävligt.

Idag har jag tillbringat 45 minuter i en och samma affär. I en skoaffär - jag, som har noll intresse av skor. Men det gick ganska bra ändå (: Köpte en väst ifrån Veromoda (sket snygg) samt ett träningslinne. Åt Wok, skit gott. Det var buffé och jag är fortfarande mätt..

Jag ska inte hem i helgen, och samtidigt är det skönt, men samtidigt vet jag att jag kommer att vara sjukt rastlös. Som tur är stannar även Anna och Alex i Jönköping över helgen - yes!

Så vad händer i Jönköping i helgen? Imorrn blir det nog kåren, om jag hittar mitt kvitto på att jag betalat kåravgiften. Den ligger antagligen under min säng. Jag borde (läs måste) plugga matte, samt börja på mitt föredrag. Jag vet vad jag ska skriva om nu i alla fall. Eller ja, tror det blir underbara Salvador Dalí eller Johnny Cash <3




Ha en bra kväll.
Küss

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Vi skäms och skriva detta...



Men, du har mail.

2008-09-27 @ 14:51:30
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0