Don't be fooled by the rocks that I got, I'm still, I'm still Jenny from the block

Okej, okej! Jag har haft den låten på hjärnan sedan igår eftermiddag. Jag vet inte ens varför, jag kan bara det stycket på hela låten. Jenny from the block med Jennifer Lopez, ingen favorit i mina ögon, och det irriterar mig något att jag inte kan få den ur huvudet.


Jag började fundera på en sak i natt. Hur pingviner har sex. Kan meddela att det finns tusen filmen på youtube om just det ämnet. Om någon mot all förmodan har tänkt på samma sak som jag. Så nu vet jag hur det ser ut..

Jag funderar på om jag ska ta någonting att äta, har inte gjort det ännu. Makaroner är ju mumma. Good Charlotte kommer hit runt fyra och stannar tills på lördag. Det ska bli skoj. Får se om jag köper mitt köksbord i helgen eller inte. Jag kan inte ha datorn på tv, bordet längre. Jag har ingen plats! Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0