Alassio

"Hej!
Framme i Alassio. 24 grader varmt. Börjat me den Whisky på balkongen. Resan gått bra. Ska nu ut och kolla strandpromenaden"

Detta sms skickade pappa till mig igår när jag försökte sova. Nananaa. Verkar riktigt härligt, som sagt.
Ska börja göra mig iordning snart.. Jag och Anna bestämde oss för att ta sovmorgon idag, en välbehövlig sådan..

Det är en grå himmel här just nu, och jag har ingen jacka att ha på mig. Jag kommer antagligen att bli pisseblöt.

För er som har missat detta så vann Tokio Hotel Best New Artist 2008 VMA inatt. Sötbollar!
Nu ska jag borsta tänderna, jag har faktiskt ätit frukost idag. Det är väldigt duktigt för att vara jag.

Vi ska ha föreläsning klockan tio. Om skissteknik, tror jag. Om vi inte fortsätter med Photoshop, men det hoppas jag inte att vi gör, för det är sjukt segt att sitta och lyssna på och hälften av klassen sitter verkligen och sover i stolarna. Det är ganska kul att se. Ska iväg sen och köpa skissblock och nya pennor.

Ha  en bra dag!
Küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0