Åååh..

Har suttit framför Illustrator sen Klockan sex. Jag är snart klar med Kaulitz tvillingarna, och jag är så himla glad just nu. Min rygg värker, och jag kommer att ha sjukt träningsvärk imorrn, men det spelar ingen roll. Imorrn ska jag plugga matte och förhoppningsvis köpa mig ett par nya skor. Sitter och sneglar lite på The Notebook, en av mina favoritfilmer.  Det börjar närma sig slutet nu. Noah har fått en hjärtattack. Naaw..

Sitter med raggsockar, tjock tröja och mössa på mig. Ja, det är kallt i min lägenhet. Elementet är knappt varmt och ändå står termostaten på sexan, inte konstigt att jag är sjuk hela tiden.. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på i helgen ännu, men jag hoppas att det dyker upp något kul. Är så himla rastlös.

Nämnde jag att jag är glad?
Det är nog för att jag hittat något som jag är bra på, och då blir allting mycket bättre. Hela tiden och alltid. Jag måste snart gå och lägga mig, ska upp tidigt imorrn. Ska bara rita klart först (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0