Vampyrtema.

Jag hatar mammas och pappas dataskärm. En stor klumpig sak. Vill bara slänga den i väggen!!

Ikväll är det vampyrtema på tvåan.Så det blir till att sitta framför tvåan hela kvällen. Imorrn ska jag skriva mitt föredrag. Jag måste - helt enkelt. Jag och pappa ska se Nosferatu sen. Har bara sett den gamla stumfilmen från 1931 (?) men denna är en nyinspelad tysk-fransk film från 1979. Ska bli mycket spännande (:

20:00
Vampyrskräckens offer
20:55 När jag en dag inte finns
21:05 Blod på vita duken
22:00 Nosferatu
23:50 Bram Stokers Dracula

Oh, glöm för gudsskull inte att se på Bram Stokers Dracula.


Gary Oldman och Winona Ryder. Mumma!
(Keanu Reeves kan bara gå och dö - han är dålig!)

Kommentarer
Postat av: sebbe

Ja han är pinsam. Så dålig!!

2008-10-12 @ 16:03:50
URL: http://sekiray.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0