Typiskt Sofia..

Jag gör lite tafatta försök att börja på mitt föredrag som jag ska ha på onsdag. Jag har fått ihop ett halvt A4. Jag har suttit framför datorn i en och en halv timme och inte ens googlat ämnet jag ska prata om förrän alldeles nyss. Och då slog det mig att jag kunde skriva ett blogginlägg istället för att klicka mig in på någon sida och samla lite information.

Det är så typiskt mig att jag nästan blir förbannad på mig själv.

Jag har öst båtar idag och hjälpt till nere vid sjön. Jag saknar verkligen det, jag vill segla, men det är för kallt för det just nu. Får vänta tills våren/sommaren. Snart ska jag äta, potatis och köttfärslimpa (GOTT) och sen ska jag skjutsa in mamma till stan. Hon ska till GBG och se Leonard Cohen. Blir säkert en riktig hålligång konsert.

Jag längtar efter min dator. Jag saknar Illustrator.
Jag är trött och har brutit en nagel.
Nu är det mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0