Söndag.

Som vanligt känns det i hela kroppen att det är söndag. Allt jag tänkte göra idag har inte blivit av. Jag har inte varit utanför dörren och jag vinklade precis persiennerna så att jag får lite solljus in i alla fall. Borde gå ut och gå, men känner egentligen inte för det-

Har suttit vid datorn hela dagen, och kollat på Playa del Sol. Saknar den serien lite, den var faktiskt kul.
Nej, nu ska jag göra något vettigt. Dammsuga eller något. Imorrn ska jag till skolan igen. Början tio och slutar kvart i fem. Segt, men vi har en gästföreläsare imorrn så det kan bli väldigt intressant.

Hörs kanske senare. Küss

Leave me black and blue, as long as you forgive me. Lock me in your room. As long as you are with me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0