Ont i huvudet.

Studiebesöket på tryckeriet idag gick väldigt bra. Helt smärtfritt. Anna har precis åkt hem. Vi har kollat på film och tjockat oss i soffan sen.. fyra? Det var skönt att bara sitta och umgås med henne, hon har alltid så roliga saker att berätta (: Hon ska på en fest på lördag, och det är värsta triangeldramat - ni anar inte, det är verkligen kaos - och jag väntar med spänning på hur allt kommer att lösa sig :D

Mina ögon svider. Dom har gjort det hela dagen. men speciellt nu. jag är trött som fan, ska nog gå ut och gå en sväng.. jag är varm, det känns som att jag har feber.

Imorrn ska jag hem till Blomberg. Min bror kommer också hem över helgen och på lördag ska jag på fest i världsmetropolen Mariestad (marsta). Jag tänkte börja packa, diska och lite sånt där. Tråkigt att komma hem till disk.. Borde vara hungrig, men käkade så mycket glass så att min mage är alldeles full.

Jag och Anna var på akademibokhandeln förut och hittade en bok som båda blev väldigt förälskade i. Minns inte vad den hette, men det var något med Graphic design, den hade en regnbåge som framsida. SJUKT bra inspiration till vårat projektarbete. Nu är det bara att övertala alla andra i gruppen att våra idér är bra.

Nej, nu ser jag inte skärmen, det är för suddigt.. Ha en bra kväll. Küss



Gillar denna bilden på tanige Bill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0