Onsdag?

Visst är det onsdag idag? Ja, för det är bonde söker fru på tv idag (:
vi sitter och kollar på superhjältarna. Helt sjukt bra. Jag älskar Edna Mode, hon är bara för grym.

Skulle kolla hur mycket pengar jag hade på kontot, och det visade sig att jag hade mer än vad jag trodde vilket betyder att det blir till att äta kinamat idag. Mumma!

Ska till skolan en sväng runt tre. Vi ska ha projektgenomgång med världens segaste lärare. Jag kommer garanterat att somna.

Jag måste somna innan tre inatt. De senaste dagarna har jag sovit så sjukt dåligt, att jag knappt kan hålla ögonen öppna just nu.

Den första låten jag lyssnade på i morse var Reden - live. Reden gör mig alltid på så fruktansvärt bra humör. Komm doch erstmal rein, der Rest geht von allein. In Zimmer 483.

Har ni någon sådan bra låt som får er på bra humör hur dåligt ni än mår?
Jag har många sådana låtar, bland annat; Reden (duh), hilf mir fliegen, It ain't me babe och Runawaytrain.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Reden! Haha, det minns jag! Reden, freden, seden.. :D

2008-10-22 @ 13:10:33
URL: http://alexandrahanninen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0