Fiol.

Jag spelade fiol från att jag var sex år och till det året jag fyllde tolv. Jag kan säga att lite sitter allt i ännu. Men det är helt otroligt hur mycket man tappar om man inte spelar så ofta.. Det låter verkligen för jävligt i kameran :D

Jag kan säga att jag har långa naglar, vilket inte är bra om man ska spela fiol. Jag har dessutom inte spelat på något halvår. Ett försök till att spela Rette mich blev helt misslyckat. Hör man ens att det är den låten? Noterna jag hade var helt störda, det är därför jag inte spelar hela låten för sen låter det helt sjukt. Dessutom spelar jag fel och så, men det kanske inte hörs så mycket (: Haha



Ibland ångrar jag så fruktansvärt mycket att jag slutade. Denna låten präntades in i mig under mina sex år; Gånglåt ifrån Äppelbo. Förhoppningsvis har inte många av er hört den så att ni inte hör när jag spelar fel;


Hell is gone and heaven's here There's nothing left for you to fear
Shake your arse come over here Now scream
I'm a burning effigy Of everything I used to be
You're my rock of empathy, my dear

Kommentarer
Postat av: n ' en skön lirare

hej, jag har hört att du är bra på att göra designer :) Ville fråga dig pmdu vet hur man gör länkar på ens design? :)

puss

2008-10-20 @ 23:00:32
URL: http://natalienilsson.blogg.se/
Postat av: louise. :)

hej! mitt namn är louise & jag har jätte mycket problem med min design.. :( så tipsade maria (mirr.blogg.se) mig om att du var duktig & tycker det är kul att göra designer. & jag ser ju både på din och marias hur duktig du är. även spanat in några andras! om du vill får du jätte gärna göra min design? :) om du har tid & så såklart. hade varit super snällt! Kram på dig.

2008-10-20 @ 23:53:26
URL: http://ijustwanttosay.blogg.se/
Postat av: n ' en skön lirare

länkar i headern typ som de står "bilder" "design" "om mig" som man kan klicka på så kommer man till inlägg som handlar om det?

2008-10-20 @ 23:58:33
URL: http://natalienilsson.blogg.se/
Postat av: louise. :)

hej, gud vad snällt! kan inte ens få upp min profil bild. tror det är något fel på den. :/ hehe! hör av dig när du är redo. återigen JÄTTE snällt. :)jag kunde dock inte skicka mail till dig:/ vet inte varför.. kram

2008-10-21 @ 00:19:07
URL: http://ijustwanttosay.blogg.se/
Postat av: Malin

Herregud, kan inte fatta att jag också kunnat den utantill en gång i tiden... Hildegard hade pli på en! hehe Det var tider det när man fick gå fram i kyrkan och spela på skolavslutningen :)

2008-10-21 @ 19:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0