Människor.

förlåt för att jag varit lite frånvarande dessa dagar. Men har egentligen ingenting vettigt att skriva om.
Jag gör liksom inte så mycket om dagarna, och i längden kan jag tänka mig att det blir lite tråkigt att skriva om. Jag är i princip pank och kan inte handla något, varken mat eller kläder eller någonting annat. Men pengar kommer nästa fredag! (:

Har fullt upp med att hjälpa folk med sina bloggdesigner, och det tar upp ganska mycket av min tid också.


Igår var jag och tränade och sen åkte vi hem till Alex och gjorde iordning tacos, marängsviss och såg på film. Vi såg American Pie, Brokeback mountain och Bring it on. Det är egentligen bara Brokeback som är någonting att ha över huvudtaget. Men eftersom jag tydligen gick runt i onsdags kväll/natt och sjöng ramsor från bring it on så blev vi tvungna att se på den.

Jag har fått lite pengar nu och ska åka och handla lite mat och sånt där viktigt som man egentligen inte klarar sig utan. Ska åka ut till A6 en sväng och passa på att gå och kolla lite i affärer också (:

Ha det så bra, så hörs vi snart igen.
Küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0