Illustrator.

Ja, jag har en tendens att fastna framför detta programmet, men det är så himla kul! Har suttit här sedan åtta och har inga planer på att gå härifrån än på ett tag (även fast jag nog måste göra det snart, mina axlar värker!). Just nu håller jag på att rita Tom Kaulitz, ja - igen. Men tvillingarna är så tacksamma att rita av.

Imorrn ska jag åka hem till mor och far och min pisse. Ska krama sönder henne. Eller nej, det ska jag inte, men jag ska krama henne väldigt mycket i alla fall. Ska försöka hälsa på Miss C och hennes katt Maja. Hon fick henne i tisdags och jag har bara sett henne på bild och hon är übersöt. Katter, pingviner och lejonungar är de vackraste djuren jag vet.

Neh, nu ska jag fortsätta rita, förhoppningsvis kommer bilden upp inatt. Kommer ändå inte kunna sova förrän den är klar, sorgligt men sant. Har bara håret kvar (det jobbigaste).

JAJA, küss och smek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0