Idag fick jag tuggummi på systemet.

Jag var duktig och la fram mitt leg innan dom frågade mig om det, så då fick jag ett paket tuggummi. Dom är lika äckliga som man kan tro.

Har haft en helt okej dag, med tanke på att jag gick upp ap-tidigt. I skolan planerade vi en fantasi fest, skitkul. Vi åt på grafitti. Kycklingsallad, bakadpotatis. Skiet gott!!

 Sen stack vi till A6 och gick i affärer. Anna och alex var hur pigga som helst och sprang omkring som två illrar. När dom gick in i skoaffären stack jag och Fredde till systemet och shoppade där. Jag var jätte nära att köpa en ny plånbok, men icke. Jag köpte äntligen mitt hatt ifrån H&M så nu slipper jag ta min brors. Dessutom köpte jag en ring, som jag inte riktigt kan bestämma om den är fin eller inte. Men den var skapligt billig så att..

Dessutom var vi inne en sväng på IKEA, och jag shoppade för 14kronor! Jag är relativt nöjd, och är nu en stolt ägare av en badrumsmatta och ytterligare två diskborstar.

Vad ska jag göra ikväll?
Som det ser ut nu så ska jag hem till A&F, som vanligt, och dricka turkiskpepparshots (dom är så goda, jag kan dricka dom som saft) och sjunga och spela guitar hero. En perfekt förfest helt enkelt. Sen ska vi ut någonstans. Eventuellt centrumbar, men det brukar alltid sluta med att vi går och käkar någonstans så fort vi ska ut.

Jag har kommit fram till att jag vill jobba på Carlings. Me like!

Imorrn kommer mor och far hit. vilket betyder att jag bör städa. Det är helt otroligt hur mycket jag kan stöka till på två dagar. Det är tolv veckor kvar tills jag fyller år. Dessutom är det inte långt kvar till jul.

Oh, snart ska jag klippa mig (: Ska bara få tummen ur och beställa  tid någon gång. Det kommer att bli snykkt.

Nu ska jag betala mina räkningar, hoppa in i duschen och göra mig iordning. Diska också kanske.
Ha en bra kväll, det är ni värda.
Küss

Kommentarer
Postat av: Martin Larsson

svar: hah, knappast! jag vet dock en som är mästergnällarn! :P

2008-10-24 @ 16:35:20
URL: http://blogg.boeckling.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0