Hemma hos Alex och Fredde

Alex har gjort värsta frisyren på mig. Mitt hår har aldrig varit så fluffigt som det är nu, och vi får se hur länge det håller i sig. Känne rmig riktigt fin idag faktiskt, och det är inte vanligt.

Föredraget gjordes idag. Jag pratade om Titanic. Det gick nog ganska bra. Har en minneslucka och minns inte ens aatt jag var uppte och pratade, men det var jag tydligen. Anna och Alex sa att det gick bra och att jag inte verkade nervös så jag litar på dom

Har selat guitar hero precis, jag suger verkligen på det, men där doc bättre än anna och det är ju en tröst (:
sna snart ut en sväng på stan. till kåren b.la om vi kommer ut någon gång. brukar alltid sluta med att vi går o h äter någonstans istället. eller bara stananr kvar så at5t förfesten övergår till fest och efterfest.

det är bra vilket som.
sorry för alla eventuella stavfel. kollar knappt på tangetntbordet. jag lrä skratta åt detta imorrn.
ska gå hem sen, jävla nice. ha en kul kväll!

Make my day.
Küss

Kommentarer
Postat av: lina

hej jag undrade bara om du gör designer mot betalning eller hur du gör ? , för jag är i behova av en snyggare design :P

2008-10-16 @ 19:28:37
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0