Hej!

Jag har snart sett klart på första säsongen av Scrubs. Gorgeous!

I morse var jag på gymmet. Känns som om jag inte varit där på evigheter. Anna var lite seg idag så hon pushade mig och alex istället. Hon fick mig att börja springa fem km. Jag sprang på nivå 12.8 i tre minuter, och jag höll på att dö. I vanliga fall brukar jag jobba på 9.6. Jobbigt var det, mycket jobbigt..

Sen gick vi till skolan och började jobba med projektarbetet. Det gick faktiskt väldigt bra. Vi satt i nästan tre timmar, och imorrn ska vi på studiebesök på ett tryckeri. Det ska faktiskt bli väldigt kul. Har läst tio sidor ur Typografisk Handbok, mycket duktigt för att vara jag.

Känner mig på skapligt bra humör idag. Gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0