Ursäkta.

MEN jag är så himla bra! Jag är så sjukt nöjd med mig själv just nu (:
Håller på att göra om designen helt, eftersom det är många som klagat på att jag har två menyer. Dom uppför sig tydligen underligt. Hoppas att nästa blir bättre. Det kan hända att jag byter tillbaka, eftersom jag vant mig vid två menyer.

Nåja, jag är så himla bra, för att jag har suttit i säkert 30 minuter och letat och letat efter koder på hur man gör för att man ska kunna trycka på en länk, så att sidan hoppar ner till den rubriken man tryckte på? Världens sämsta förklaring, men vet inte riktigt hur jag ska förklara annars. Hittade en bra sida, där det stod precis hur man gjorde - och jag lyckades! Yes, yes, yes! Ska länka er till sidan när den är klar.

Min lördagskväll ser mörk ut för övrigt. Hade tänkt gå på Twilight, men jag var för sent ute så nu är biljetterna slut. Får sitta framför datorn istället, borde laga lite mat kanske?

Nåja.

Kommentarer
Postat av: sara

Jag gillar att det är två menyer, det är speciellt på nåt sett. Tycker inte du ska ändra bara för att andra säger det :)

2008-11-22 @ 20:41:03
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: sara

(svar)aha okej då förstår jag att det kan vara jobbigt :) Men som sagt gillar jag det,det blir inramat och mysgt på nåt sett haha :P

2008-11-22 @ 21:01:06
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: sara

(svar)tack,det är min kompis som har gjort den :) Dina bloggdesigner är verkligen otroligt! Tar du betallt för de?Om du gör för hur mycket ,för om det inte är för dyrt skulle jag jättegärna vilja att du gjorde en till mig :)

2008-11-22 @ 21:14:07
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0