Ursäkta.

Ursäkta så mycket för att jag inte uppdaterar så ofta. Det är ganska stressigt nu, som sagt. Vår tidning är snart klar. Den blir skitbra! Helt galet. Jag väntar bara på att allt ska gå åt helvete. Det har gått lite för bra. Jag ska snart åka hem och lägga mig på soffan och dö, eller något. Jag är så trött. Jag har somnat innan tolv hela veckan och vaknat innan åtta, det är ett mirakel.

Imorrn kommer Charlotte, då blir det fest också. Funderar på om jag ska sluta dricka alkohol. Det är inte bra för mig - allvarligt talat. Vi får se.

Förlåt för att det står lite still med allas designer. Men jag hoppas ni förstår varför.
Vi hörs imorrn, hoppas jag. Küss
Werd' ich ein engel sein - Für dich allein

Kommentarer
Postat av: Michaela

Du behöver inte stressa med min design iallafall!, det får du ta när du vill & och att du känner att du hinner med förstås, hoppas du har det bra KRAM!<3

2008-11-27 @ 20:45:30
URL: http://michaelamedor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0