Pepp

Jag är på sjukt bra humör och springer runt i min lilla lägenhet och pysslar med allt möjligt. Lyssnar på massa bra musik. Ready, set, go! så klart, massa flogging molly, ebba grön och nationalteatern, rolling stones. jag har så sjukt bra musiksmak att det gör ont i mig. ska ner till alex snart.. vi drar nog till centrum sen lutar det åt. Ska försöka få ett kort på min snygga skjorta som jag köpte igår. det är en lång skjorta som är lila, grå och svart rutig. hade egentligen inte råd, men den var så sjukt snygg!

hoppas att ni får en lika bra kväll som jag tänker ha.
küss, S

Kommentarer
Postat av: Martin Larsson

svar: you know it!

2008-11-14 @ 18:06:39
URL: http://blogg.boeckling.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0