Jag är en idiot - Imperiet

inga änglar sjöng den natten när jag började gå
en kugghjulspojke utan mål
hand i hand gick vi lika rädda allihop ibland försökte vi prata
men oftast blev det bara nåt ord

det är så många människor som fallit där jag gått
i den eviga vintern har Jag begått så många brott
alla skuggor längs vägarna är människor Jag mött
alla dom som jag lämnat när dom legat i diket och förblött

Jag är en idiot som aldrig förstått
att förråda en vän är det värsta av brott
Jag skrattar inte längre
Jag mår illa när Jag ler
Jag lämna dej till vargarna och bara gick min väg

Jag är en av alla människor i vårt land
Jag bär en sten på väg mot ingenstans
Jag är en av alla människor i vårt land
Jag är naken, du ser rakt igenom mig ...

och mina ögon nu har snön täckt över alla mina spår
Jag går inte längre där ni andra går
Jag har skurit av min tunga, ni skulle ändå inte förstå
Jag har byggt en mur omkring, nu står jag här och ser på

Jag är en av alla människor i vårt land
Jag bär en sten på väg mot ingenstans
Jag är en av alla människor i vårt land
Jag är naken, du ser rakt igenom mig

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej!

Förlåt att det har tagit ett tag innan jag har svarat, men jag är verkligen jätte sjuk och kan inte göra så mycket mer än att ligga ner. Jag såg att du ville ha hjälp med några frågor och det är klart jag kan hjälpa men jag har inte fått ditt mail... Du kanske kan prova att skicka det igen?

Kram!<3

2008-11-11 @ 10:10:43
URL: http://byebba.blogg.se/
Postat av: Ebba

Visst kan jag svara på dom! Jag gör det nu och så skickar jag svaren till dig så fort jag är klar.

Kram!

2008-11-11 @ 10:41:22
URL: http://byebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0