Fredag!

Fredagar känns som alla andra dagar i veckan dock, men just denna är det något speciellt med. Vet inte varför. Jag ska snart lämna min lägenhet, det kommer några hantverkare hit och då vill jag inte vara hemma, känner mig bara i vägen då, fast det är jag som bor här.

Vaknade för en halvtimme sedan (vilket betyder att jag mår jätte illa, har ont i huvudet och att ögonen svider). Nu ska jag ta mig ner till gymmet och träna lite, annars kommer det inte att bli av. Ska på matteföreläsning - som jag verkligen måste gå på. Sen ska jag och anna på bio, PREMIÄREN AV MADAGASCAR 2. Kan det bli bättre? Neh, tror inte det.

Skipper <3

Blev sjukt sugen på att se twilight också, sen jag såg trailern igår. Älskar vampyrer och sånt där. Men oftast är vampyrfilmer sjukt överdrivna så att man bara vill spy på dom.

Nu måste jag kila om jag ska hinna träna något över huvudtaget.
Hörs kanske senare idag, annars hörs vi imorrn.
Ha en bra dag, Küss

Kommentarer
Postat av: lina

Ja vampyr filmer brukar vara sjukkkkkkkt överdrivna men twiligth värkar vara en mycket bra film ,

2008-11-21 @ 19:19:18
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: lina

sv: Helt ärligt har jag inte tänkt så mycket på själva festen , utan bara på att fixa oss ner dit, men nu så när de är avklarat så börjar jag fatta att vi VERKLIGEN ska se dom , sjukt !

2008-11-22 @ 11:25:18
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0