26 november


Trött och Sleten Sofia.

Jag försov mig i morse. Jag hade lovat mig själv att inte göra det. Ganska typsikt mig i alla fall. Var på matten förut i alla fall, löste lite uppgifter och satte mig sedan här i datasalen. Först tog jag och anna ytterligare några bilder. Ljuset suger, men det var ändå inte så viktigt till just dessa bilder. Gotskt. Vi börjar bli klara nu i alla fall, jävligt skönt!

Slutar om två veckor - det är helt sjukt hur fort tiden har gått! Ska inhandla den första julklappen imorrn. Handlade en ny mössa till mig själv idag - igen. Jag måste sluta handla mössor. Jag vill ha en snygg keps,  men dom jag vill ha är SVIN dyra. Så jag får vänta lite med det.. Neh, känner att jag inte skriver något vettigt, så jag får återgå till arbetet. Ikväll ska jag inte sitta till klockan nio, jag måste handla mat.. På riktigt..

Küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0