En dröm utan död



I natt drömde jag att den här snyggingen borstade mina tänder.
Jag har valt att inte analysera den drömmen för mycket. Inte alls egentligen.
Jag kom bara och tänka på den nu när jag insåg att min mun stinker vitlök.

Idag mår jag bra. och jag har kommit på att jag vill jobba med radio. Också. En dag, så ska jag bestämma mig för en sak, och hålla fast vid det. Just nu är det ju iofs att lära mig spela gitarr, men samtidigt försöker jag lära mig grunderna i att spela bas, och munspel. Jag gjorde ett tappert försök med min panflöjt igår, och det gick ju skit bra. Lyssnade lite på Dana Dragomir. Och i fredags var jag och pappa hos Gollmers musikaffär och köpte stämapparater och nya strängar till min gitarr. Då hittade vi en elfiol för 4000:- och det riktigt ryckte i mina fingrar. Jag ville ta med den hem och spela sönder den. Så jag stämde min fiol igår och spelade dom två låtar jag kan utantill - Gärdebylåten och Gånglåt från Äppelbo - som min fiollärare tvingade mig att spela på skolavslutningarna mellan tvåan och femman.

Jag ska snart hoppa upp på cykeln och cykla hemåt (typ nu). tänkte göra det innan det börjar regna.
Det kan hända att jag lovade J2 idag att jag skulle åka och spela golf tillsammans med honom.
Jag har aldrig spelat golf, och inte han heller. Vi tycker inte ens om golf. Men insåg att det kan vara kul att testa något nytt. Han skulle kolla med dom andra om det var en bra idé. Let's see.

küss
Minnesanteckning: Daughtry, Avril Lavigne

Kommentarer
Postat av: linna

'den här snyggingen borstade mina tänder.'

hahahahah! skönaste ;)

2008-05-20 @ 17:26:09
URL: http://likelinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0