From today our life is just a TV show

Jag måste börja att dra upp mina persienner när jag vaknar, och inte precis innan jag ska åka.
Min klädsel för dagen; shorts och kortärmad shorta. Känner att det inte riktigt passar in till dagens väder, och jag håller innerligt mina tummar för att det inte ska regna i eftermiddag då jag ska cykla in till stan.

Var och shoppade lite juice förut, och jävlar vad folk det var! Sedan slog det mig - det är midsommar imorgon.

Hur kassa var inte Sverige igår? Jag kollade fakiskt på matchen. Okej, inte hela matchen, men jag såg halva första halvlek och halva andra halvlek. Och ja, vad ska man säga? Jag visste att dom skulle förlora, dom är dåliga. Nu hejar jag på Spanien (mest för att ha något att heja på, vet inte ens om dom är bra).

Jag bytte strängar på min gitarr igår. Och jag måste verkligen tacka min bror för tipsen om gitarrstämmaren. Den är helt sjukt bra. Den har räddat mig.

*
Nästa vecka har jag semester. Jag fick veta igår att jag kan vara ledig fyra veckor i sommar, och får semesterersättning. Det var väldigt skönt, men jag vet inte.. I Augusti ska jag köpa en dator. Jag ser fram emot det. Det ska bli väldigt intressant, och lär få jätte ångest. Men det får jag ta ;)
Nu ska jag äta frukost. Küss

**

En fråga; varför har Georg en neonbas? Är jag den enda som tycker att det ser.. idiotiskt ut? Uppenbarligen tyckte han att det var snyggt, men vart är det snygga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0