Låtsas att du är en fågel - och flyg iväg.

Visst är det lite kyligt ute idag? Eller är det bara för att det blåser så mycket som det faktiskt gör?
mitt vänstra öra är helt galet. Det känns som om jag har öroninflammation, men eftersom jag är jag - så kollar jag inte upp det.

Jag kollade på mot väggen igår. Jag vet inte varför, men jag tycker verkligen om den filmen - väldigt mycket. Jag såg den på förra Peace and Love festivalen och föll som en fura. Se den.

Jag tycker att det ska vara augusti nu. Allt ändras i Augusti, och en massa roliga saker kommer att hända. Helst skulle jag vilja att det skulle bli löning snart. Det skulle vara väldigt trevligt.

Jag har egentligen inga ord att använda just nu, men jag ville ändå posta ett inlägg som inte var musik.
Du har precis läst ett.

Küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0