Min lott i livet.

Det enda jag kan tänka på just nu är tre specifika låtar. Reden, Shut up och One way or another. Jag har försökt tänka på andra saker, men det har inte riktigt fungerat.

Rosenström var grym, och jag är hes. Jag träffade Linnéa som jag inte träffat sedan början av gymnasiet, och hon var så himla vacker. Verkligen. Jag blev så avundsjuk.

Jag ska snart lägga mig. Ska sitta lite på balkongen och lyssna på måsarna.
Lite ledsen är jag, men det hör väl till.

Küss



"Det spelar ingen roll vem du är"

uppdaterad 05:01
Jag undrar vad mitt liv har sett ut åt mig. I flera år har jag blivit rädd när jag tänker på min framtid. Men nu ser jag ganska ljust på den. Jag tror att jag har Anon att tacka för mycket av det. Det är hemskt. Men så är det. Jag hatar att det finns personer jag är så beroende utav som jag faktiskt är. När jag var liten så hatade jag det, och det har jag fortsatt med fram tills nu. Jag har blivit en sådan person som jag "hatade" när jag var liten, och det känns fasen inte så bra.

Jag ska lägga mig. Ni behöver inte förstå. Ursäkta för att jag störde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0