"When you look at me I see stars"

Är lite trött idag också. Surprise! Har inte så många ord just nu.

Igår gjorde jag ytterligare ett tappert försök till att få mitt älskade tvspel att fungera. Tänkte passa på när jag råkade ha en någorlunda kunnig person i mitt hem (: Dock utan någon större framgång.

Åt pytt i panna med någon broccoli och morötter mix. Det blev mycket lyckat. Pytt i panna är godast när man steker det i olivolja, tro det eller ej. Men man måste ha ett ägg till också, annars funkar det inte alls.

Funderar (fortfarande) på att köpa en tavla. Men just nu har jag inte råd. Jag vill ha pengar (kommer på måndag!) så att jag kan göra mig av med dom med en gång. Måste betala bredbandet och hyran och köpa en dator - som jag säkert kommer att vänta med ytterligare en månad ;)

Och mat måste jag ha också. Snart.
Neh, nu ska jag fortsätta jobba.

jag måste ha djungelvrål.. nu!

Ska till Skövde sen, var två veckor sen sist. Ska bli skönt och är väldigt välbehövligt.
Ha en bra eftermiddag/kväll.

Kram, 
              image234


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0