"Somewhere between Cher and James Dean is fine for me"

Inatt sov jag tre timmar. Jag drömde mardrömmar och kunde inte sova. Med tanke på mina drömmar så tror jag att jag har gått och blivit lite smyg paranoid .. Om man nu kan vara det i smyg. Gårdagen togs över av Johnny Cash och Edguy. Satt framför datorn större delen av dagen utan att egentligen åstadkomma någonting speciellt.
Jag var duktig och simmade igår också. Lagade skitgod mat; kyckling, wokade grönsaker, creme fraiche med örtkryddor och ris. J kom och hälsade på en sväng innan han stack till Skövde. Han tyckte också det var gott, eller så vågade han helt enkelt inte säga annat ;)

Idag är det tydligen löning. Då är det tungt att tänka att hälften kommer att försvinna efter alla räkningar. Suck.
'til then. take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0