hjälp!

Programmet Hjälp ska börja med en ny säsong! Fantastiskt! Det är ju sjukt roligt!

Imorrn blir det till att åka till åre i en vecka. Ska bli skönt, skönt skönt!
Tänkte bara säga hejdå och tala om att jag inte kommer ha tillgång till internet förrän den 12:e februari.
Ni lider nog inte speciellt mycket, men bara så ni vet.

Ikväll kommer det lite folk hem till mig, som det ser ut nu. Vi får se vad som händer sen, är så sjukt trött så jag vet inte om jag orkar göra något speciellt. Måste programmera videon också (scrubs) samt lära mamma hur den fungerar. Viktor måste komma och ställa in kanalerna så att jag kan få igång mitt tvspel.
Neh, nu ska jag snart bege mig hemåt, trycka i mig lite huvudvärkstabletter och försöka sova en stund.

Ha en bra vecka, och ta verkligen hand om er.
Ni anar inte hur fort människor kan försvinna ur ens liv utan att man förstår varför.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej Sofia. Hur är det med dig då nuförtiden? Jo jag kom och tänka på dig och sökte runt lite för att se om du hade en blogg och hittade dig. Jag hade en fråga till dig eftersom du bor/ bott i Blomberg. Vet du någon på kinnekulle som kan tänka sig att hyra ut sin stuga/torp? Vi letar nämligen. Ha de så bra Cecilia.E

2008-02-02 @ 00:58:47
URL: http://biglove.blogg.se/hobby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0