"We've lost the coffetable!"

Puh! tänkte inte ens blogga idag, men så blev det att jag hamnade här ändå.
Hade ett mattetest idag. Och jag kollade precis resultatet och jag klarade det inte. Inte alls fövånande. Antar dock att Alex sitter och sliter sitt hår nu..

Anna har upptäckt att det har kommit en ny singstarskiva. Med DISNEYLÅTAR! Fattar ni? Helt sjukt bra! Måste tvinga henne att köpa den, så att vi kan ha den på förfesterna hädanefter.

Köpte min sista julklapp idag, och det känns både bra och dåligt.
Jag började att läsa Om jag kunde drömma igår - och jag har inte kunnat slita mig ifrån den.. Den är så himla bra! Mycket bättre än filmen, tack och lov.

Nu ska jag spela lite sims och sen läsa lite mer (:
Hoppas att allting är bra med er. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0