Just nu..

Musik.



Sju låtar som ger mig gåshud:
An deiner seite - Tokio Hotel
Hey there Delilah - Plain White T's
Release me - Oh Laura
Vain Glory Opera - Edguy
Cover of the Rolling Stones - Dr. Hook
Die Mauer - Ebba Grön
Untitled - Simple Plan


Sex artister som får mitt hjärta att slå ett extra slag:
Tokio Hotel
Simple Plan
Johnny Cash
Bob Dylan
Queen
Thåström

Fem sångare/sångerskor som jag gillar:
Maja Ivarsson (The Sounds)
Thåström
Bob Dylan
Bill Kaulitz (Tokio Hotel)
Mick Jagger (Rolling Stones)

Fyra av mina favorit instrument:
Nyckelharpa
Gitarr
Trummor
Säckpipa

Tre av mina favorit musikvideos:
I want to break free - Queen
Spring nicht - Tokio Hotel
Boulevard of broken dreams - Green Day

Två döda artister som jag önskar levde:
Johnny Cash
Bob Marley

En musikgenrer jag har svårt att lyssna på:
Hip hop och Rap

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

MAil!

2008-12-20 @ 15:44:01
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: MIRRE

snodd! xp

2008-12-21 @ 21:17:24
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0