I've been waiting to hear the echo of your footsteps for the last two hours.

Vad kallt det är hemma hos mig! Inatt sov jag med vantar, tröja och sockar på. Svinkallt. Gjorde ett kontoutdrag förut och det sved i mitt hjärta. Dom har dessutom höjt min hyra nu också. Det suger lite, kan man säga.

Helt okej dag annars. Väldigt seg. Finns inte mycket att skriva..
Oh, jag fick hem två grejer på posten idag. En julklapp och en bok till mig själv. Jag ska försöka ge mig på Om jag kunde drömma av Stephanie Meyer.  Kan bli intressant.

Jag har tänkt väldigt mycket, både igår och idag. Jag är omringad av världens bästa människor. Jag måste bara få säga det. De små saker ni gör mot mig och för mig får mig alltid att må så himla mycket bättre. Jag vägrar att tappa fotfästet. Jag kommer inte att orka med det en gång till.

Nu ska jag plugga lite matte och sen ska jag gå ut och gå.
Jag behöver andas ordentligt. Rensa skallen.
Küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0