"I want every girl in the world to pick up a guitar and start screaming"


Nästa år är det så många som jag vill se! Konserter! Coldplay ska komma till sverige nästa år också, och jag tänkte åka och se dom. Jag ska även se Tokio Hotel - eftersom jag inte sett dom live ännu!! Jag vill även se dessa; Amy MacDonald, Bob Dylan, Simple Plan, Bruce Springsteen (vilken man!), Flogging Molly, P!nk. Rolling Stones skulle också vara kul att se, men skulle hellre velat sett dom under 70 och 80 talet. Jag hoppas även att Thåström har ytterligare lite konserter. Jag vill också se Rooney, som jag missade i somras.Tycker att Green Day ska ge sig ut på en världsturne igen. Jag såg dom första - och enda gången 2005, och längtar efter att få se dom igen. Placebo kan jag också tänka mig att spana in. Men med tanke på hur aktiva dom varit detta året så ser det ganska mörkt ut på den fronten.

Det är många jag vill se, som jag inte kommer på just nu.. Mimikry skulle jag vilja se igen också, dom var sjukt bra. 30 seconds to mars..

Nu har jag en lasagne i ugnen, och det vattnas redan i munnen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0