Ich bin frei im freien fall

Har tillbringat större delen av dagen i världsmetropolen Skara. Jag vaknade halv ett, åt en macka och sen bar det av. Mamma var snäll och köpte en ny kudde till mig och en resväska. Välbehövligt. Så slipper jag släpa omkring på mina axelremsväskor jämt och ständigt.

Har varit duktig och kommit ihåg att betala hyran idag (:
Imorrn ska jag och mor till Göteborg. Vi ska hälsa på Daniel som åkte hem igår samt hämta Viktors kostym som han ska ha på nyår. Ikväl ska jag och mamma på bio. Vi ska se Allt flyter. Hoppas att den är bra.

Köpte hårfärg också, det blev varken svart eller mörkbrunt utan det blev rött - som det alltid brukar sluta med när jag ska färga håret svart (:



Hittade precis ett halsband som jag kanske ska beställa ifrån asos. Me like.
Nu ska vi sticka in till mormor. Imorrn kväll ska jag äntligen få äta våfflor!
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Andrea

haha, waffels are good:)

2008-12-29 @ 17:58:15
URL: http://www.andreakm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0