Hemmagjord Snickers.

Herre gud vad gott! Jag har levt på det i tre dagar nu, inte speciellt  nyttigt, men äckligt gott!
Sitter i vardagsrummet, har ont i ryggen för att jag sitter konstigt - men måste göra det för att kunna använda datorn. Suck. Sitter och kollar på Körslaget, det svänger!

Och så klart sitter jag och pillar lite i Illustrator. Håller på att rita av Nikki Reed som Rosalie. Jag tycker att Nikki Reed är så sjukt vacker. Hon är faktiskt ganska snygg i blont hår, men jag föredrar henne med mörkt hår. Ashley Greene, som spelar Alice (twilight, för er som inte vet) är också äckligt vacker.

Jag hittade precis ett band som jag tror att jag gillar. Automatic Loveletter heter dom. Tyckte att sångerskan hade snygg frisyr, därför hittade jag dom.

Sedan hittade jag också denna skönhet. Hannah Beth heter hon.


Nu ska jag fortsätta att rita Nikki.

Küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0