Hemma!

Är hemma nu. Filmen var helt okej. Inte så kul som jag trodde att den skulle vara, men många andra i salongen skrattade, så det kanske är jag som har lite udda humor?

Min katt är helt stirrig för tillfället. Jag har hoppat omkring med henne i hela huset och sjungit frei im freien fall för henne. Stackars pisse.

Kl. 23.40 går det en film med Johnny Depp som jag faktiskt inte har sett. Jag känner i alla fall inte igen handlingen. I sista sekunden (Nick of time) heter den i alla fall. Någon som sett den? Jag som är ett sant Depp fan skäms lite över att jag inte sett den, knappt hört talas om den.

Nu ska jag gå och göra lite chokladsås och äta glass och bananer.
Jag ska börja  mitt nya liv efter nyår (eller hur Anna?)

Küss så länge.

Jumbiiie (:

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Som vanligt, sveriges finaste design.

2008-12-29 @ 23:35:56
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0