Det ska vara fest den dagen jag dör.

Sitter och lyssnar på lite InExtremo och lite Green Day. Just nu går Funky Town med Lipps Inc för högvarv. Min storebror ska in till stan och bygga en "tomtearmé" tillsammans med sina vänner, som dom ska ställa upp i stadsparken i natt. Jag är chaufför, som vanligt.

dancing with tears in my eyes
till min stora förvåning hade jag inga som helst problem med att gå upp i morse. Kan bero på för att jag lyckades vända på dygnet så pass mycket, att jag inte blev trött förren sex halv sju. Viktor var förvånad över att jag var uppe innan honom. Jag sov verkligen sjukt äckligt dåligt inatt. Jag somnade inte förren halv tre och sov sen i tjugominuters intervaller. Vaknade fyra igen och kunde inte somna om så jag låg och läste tills Viktors väckarklocka ringde. då gick jag upp och åt frukost.


Jag klockan 04.45 i morse. Visst ser jag skapligt pigg ut ändå? (:

Jag har skrattat konstant hela dagen. Jag har ont i käkarna. Det började i bilen i morse när Viktor ojade sig över att åka och jobba. Då var det skönt att veta att jag skulle hem och sova. Ett stort + till alla er som jobbar och kliver upp innan sju på morgonen. Hatten av för er - verkligen!

Vi åt julmat förut. Eftersom jag inte äter sill, janssons frestelse,  bönor, kål och allt sånt skit så åt jag SKINKA, KÖTTBULLAR och ROTFRUKTSGRATÄNG. Det var så gott, så gott. Imorrn blir det full rulle hela dagen. Vi ska äta middag klockan elva, helt galet tidigt. Det betyder att jag måste ha duschat och tagit på mig kläder innan dess. Jobbigt. Sen ska vi till mina kusiner och fira jul med hela släkten, och på kvällen ska vi till mormor. Jag har inte träffat henne på evigheter och hon gör alltid så himla god mat!

Får se om jag skriver något imorrn eller inte. Är väl inte så många som tillbringar så mycket tid vid datorn under julen ändå? Väntar på att julen är över så att jag kan slänga upp min senaste layout (:

"Äter du kål?" Daniel
"Neh, vadå?" Jag
"Är inte det där kål?" Daniel
"Nej, det är pappas köttbullar" Jag

Du wirst für mich immer heilig sein

Kommentarer
Postat av: MIRRE

(åååh!!!) Din tröja! hihi

2008-12-23 @ 21:52:09
URL: http://miirre.se
Postat av: Leonita & Egzona

Ohh, cutiepie!!

2008-12-24 @ 17:38:34
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0