Danke schön

Supernatural går just nu på femman. Säsong tre om jag inte misstar mig. Klockan är nu lite efter tio och jag har varit duktig och pluggat matte. Jag har till och med pratat med min mor i telefon. Jag minns inte ens när jag pratade i telefon senast. Eller jo, jag gjorde visst det igår - men innan dess. Hmm.

Imorrn börjar jag vid tio. Ska på en seg föreläsning med en tråkig föreläsare - sjukt bra kombination. Men vem vet, han kanske föreläser om något intressant imorrn? Vi ska även skriva på vår projektrapport. Vi har för bövelen redovisning på fredag! Det slog mig nu. Blev nästan lite nervös... Skit också.

Jag vill bara att skolan ska vara över nu. Jag vill åka hem en sväng och äta mat. God mat. Vill bara att jul och nyår och födelsedag ska vara över. Har känt mig ganska produktiv idag ändå. Har gjort klart två designer, och börjat på en tredje. Har pysslat en massa i photoshop - på en ny design till mig själv (som ni får se runt jul).

Jag har mycket i huvudet, många idéer, och förlåt för att jag är lite tankspridd. Jag har inte glömt bort någon.

Neh, nu ska jag göra klart en illustration. Ni kanske får se den ikväll, eller imorrn. Beror på när jag blir klar och hur nöjd jag blir (:

Om inte annat, god natt!



Avslutar med en mumsig bild på Bill.

Welcome to a new kind of tension.

All across the alien nation.
Where everything isn't meant to be okay.
Television dreams of tomorrow.
We're not the ones who're meant to follow.
For that's enough to argue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0