Be good and don't you miss me.

Lite fina bilder.

Detta fick jag av min familj.

Salt och pepparkar formade som PINGVINER och en underbar bok (:


en bra bok med jätte bra inspiration, samt en bok om vad man i våra affärer egentligen innehåller.

Fick också en ring, som jag inte riktigt vet vart jag har lagt, Fick Kejsarens nya stil av min kusin, Och lite Euro utav mormor. Väldigt smart av henne att ge oss euro - väldigt smart! Det finns inte ens en liten risk att jag handlar upp allting innan vi åker (: Dessutom fick jag världens största låda med toffifee. Den är nästan uppäten och jag har äckligt mycket ångest. Äckligt mycket,


Vad är det med mig och den där minen? Jag gör den helt omedvetet, och det stör mig som sjutton!
Så här såg jag i alla fall ut ifrån. Jag vart tydligen jätte fin ;)





Dagens:

Låtar:
Fix you - Coldplay
Über ende der Welt - Tokio Hotel
När Kristoffer spelar flipperspel - De lyckliga kompisarna
Dark in my heart - Lee Hazlewood

Låtrad: there's no failure here, sweetheart. - Miracle Drug, U2
Humör: Helt okej. Känner mig uppsvälld, men annars bra.
Sms: Jag fick våffeljärn igår. :) - Anna
Kläder: Linne, raggsockar och mjukisbyxor. Sexy hexy.
Bra: Viktors hörlurar jag gav honom i julklapp.
Dåligt: Att Viktor kommer hem och vill ha tillbaka dom.
Sanning: Jag måste köpa mig en ny kamera.
Film: Taken, har säkert sett den fyra gånger nu. ÄCKLIGT bra.
Att göra: duscha.

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

SNYGGING!

2008-12-25 @ 16:33:40
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: tha biatch

häftigt bryden! du är nöjd då antar jag! tur att alex och jag inte köpte pinvingsaltet till dig i julklapp, vi funderade länge på det, men det var så förbannat dyrt! så vi sket i det. :D

2008-12-26 @ 16:00:58
URL: http://www.njifii.org
Postat av: Kristen Annderson™

I love your eyes color!



nice blog =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0