Vad är grejen?

Who's Better The Jonas Brothers Or Tokio Hotel?
Många gånger när jag sökt på google och i diverse forum kommer denna frågan ofta upp.


Idag hörde jag Jonas Brothers för första gången (denna låten), och dom var faktiskt helt okej. Men en sak jag inte förstår är varför jämför alla dom med Tokio Hotel? Folk jag fått kontakt med på internet frågar mig alltid om jag tycker om Jonas Brothers så fort jag säger att jag tycker om Tokio Hotel. Är det för att båda grupperna slog igenom relativt unga? Musikmässigt tycker jag inte att dom är så himla lika ändå.

Okej, jag har bara hört en låt med Jonas Brothers, så jag kan egentligen inte säga någonting sådant, och eftersom jag är ett stort - kan jag kalla mig det? - Tokio Hotel fan så borde jag inte uttala mig om det egentligen. Jonas Brothers är ju mer åt det poppiga hållet och Tokio Hotel åt det rockiga.

Jag skulle inte vilja tycka om dom (Jonas Brothers), men jag vet att jag alltid faller för sådan slags musik. Vi får se hur lång tid det tar innan jag har dom på datorn, och i min mp3. Det dröjer nog ett tag till, men tro mig - dom kommer säkert att dyka upp.
- to be continued.

Det tog mig ett halvår från det att jag hörde Monsoon på radion för första gången innan jag började att lyssna på Tokio Hotels musik och på riktigt förstå hur bra bandet faktiskt är. Jag hade inte riktigt motivationen att fixa deras musik, fastän jag tyckte att Monsoon var grymt bra. Jag drömde om Bill några månader senare, men visste då inte vem det var. Jag såg hans namn i min dröm, googlade och den här bilden dök upp och jag upptäckte att han var sångaren i Tokio Hotel. Jag lyssnade på Scream albumet, och blev fast. Och nu sitter jag här och tröttar ut er med videos och bilder på dessa underbart duktiga pojkar. Så kan det alltså gå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej , tack så jätte mycket. Det var skönt och höra :)



kram <3

2008-08-07 @ 14:41:10
Postat av: Sofie

Jaah, dom är helt underbara dom killarna asså! så damn stolt över dem, som om de vore mina egna bröder, maha, sjukt =)

2008-10-02 @ 18:31:00
URL: http://pushitpushitreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0