Red langsam bitte nicht zu schnell

Skolan idag var sjukt ovärd. Vi var där i en halvtimme och hade introduktion om Högskolans hemsida, och vart man hittar allting. Det var segt och tråkigt. Jag och Anna gick och åt i Hälsohögskolans restaurang, Kyckling, ris och currysås. Nog för att jag älskar currysås, men Anna avgudar det. Jag har aldrig sett någon äta så mycket sås, man såg inget annat på tallriken utom gul smörja. Jag är imponerad.

Imorrn är jag ledig, och sticker kanske iväg till A6 en sväng. På kvällen är det insparkssittning. På torsdag kommer en vän hit och stannar till på fredag och sen sticker vi till matfestivalen i skövde.

Ha det bra. Höres snart, min dator kommer förhoppningsvis imorn.
Küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0