OS?

Jag vet inte vad det är, men det har nästan gått mig helt förbi att OS har börjat.
Jag är totalt ointresserad av det, men borde man inte i alla fall ha ett litet hum om när invigningen var? Eller?
Jag läste precis att invigningen var i fredags. Så pass!

Regnar det på er? Här har regnet verkligen öst ner hela dagen! Det forsar ner och slår mot fönstret. Jag har inget emot det, eftersom jag älskar regn. Det är fint när man kan sitta inomhus och kolla ut. Det är dock inte lika roligt att gå omkring i. Det är kallt och vått, men får naturen att lukta förbannat gott.

Igår började jag och J se på "Torsk på Tallin". Den är faktiskt rolig.
"Är det här spermabussen till Tallin..? Det blev alldeles tyst - då har vi kommit rätt"

Fantastiskt.
Ikväll ska jag träna, om jag hittar ett par träningsskor, eftersom min mor har tagit tillbaka sina.

Küss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0