Naaw..

Alla är så himla söta och snälla mot mig. Jag blir alltid så nojig så fort folk är snälla och ger mig avskedspresenter. Jag fick jättefina blommor, och 250:- av mina arbetskamrater och chefen kom just in med ett presentkort på Rydéns.

Så himla snälla och alla önskar mig lycka till och jag får komma tillbaka och jobba på loven! Och det är bra. Faktiskt.
Nej, nu ska jag börja rensa på alla lappar som ligger på min skrivbord, lappar som är några månader gamla. Mycket spännande.

Hoppas denna dagen slutar bra (:

Ha en bra kväll, om vi inte hörs innan dess.
Küss!!

Mitt besökantal har ökat drastiskt, tror det beror på
Mirre ;)
Tack söt!




Billy K

Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Rensade ur garderoben igår och hittade lite saker som jag budar ut på bloggen. Högsta bud får dem. Auktionen avslutas söndag 20.00

2008-08-15 @ 14:19:10
URL: http://myrrah.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hej Sofia!

Jag har "snackat" lite med mirre om hennes design som är asfin och jag vet att det är du som har gjort den. Jag har en TH-blogg (som denna kommentar är länkad till) och hade även tänkt att starta en ny vanlig blogg för fjärde gången:P

Det jag undrar är om du skulle vilja vara intresserad av att göra en design till min nya blogg? Om du är det så kan vi komma överens om vad du skulle vilja ha i gengäld. Det är förstås en självklarhet att jag skulle länka till din blogg.

Hör gärna av dig!

Ha det bra! Kramar! /Ebba

2008-08-15 @ 16:19:02
URL: http://klatsch.blogg.se/
Postat av: Leonita & Egzona

Tack! Mail ;-)

2008-08-23 @ 23:36:26
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0